tisdag 12 januari 2016

Winter is coming book tag.


Hittade en kul tagg som jag tänkte att jag skulle ta och göra. Kommer dock inte ihåg var jag hittade den, om det var på någon blogg eller på Youtube. Den heter i alla fall "Winter is coming"-book tag.. och nej, den har inget att göra med Game of thrones. Vi får skapa en sådan tagg med tycker jag. Tänker inte tagga någon speciell, men vill du göra den så gör den!

Här kommer i alla fall frågorna. Nej, jag har inte orkat översätta dem...



1. Snow: It is beautiful when it first falls, but then it starts to melt. A book/book series that you loved at the beginning, but then, at the middle of it, you realized you don't like it any longer.


Ja, den här serien tröttnade jag verkligen på. Gillade första boken och typ halva andra... sedan gick det utför.



2. Slowflake: Something beautiful and always different. Choose a book that stands out, that is different from all the other books you've read

Älskar den här boken och ja, den är lite utanför min comfort zone. Men den är så himla bra!!


3. Snowman: It is always fun to make one with your family. Choose a book that a whole family could read.

Alltså JA!! Vem som helst kan läsa Harry Potter. Gammal som ung.




4. Christmas: Choose a book that is full of happiness, that made you warm inside after reading it

Så himla mysig bok! Älskar den!



5. Santa Claus: He brings wonderful presents. Choose a book that you'd like to get for Christmas

Den här läste jag själv under jullovet. Tycker den skulle passa otroligt bra som julklapp till någon djurälskare!



6. Snow bowling: It can be painful to be hit by a snowball. Choose a book that hurt, that made you feel some strong emotion, like sadness, or anger.

The feels...



7. Sledding: We all loved it when we were younger. Choose a book that you loved when you were a child.

De här läste min pappa för mig när jag var liten och jag älskade dem!



8. Frostbite: Choose a book that you were really disappointed in.

Nej, den här blev jag besviken på. Det kändes inte som Mia... inte alls nöjd med hennes karaktärsutveckling.



9. Reindeer: Something that is dear to us. Choose a book that is of great sentimental value to you.

Åh Vitnos!! Fina, söta Vitnos!


2 kommentarer:

  1. Det här var ju en rolig tag! Tror jag tar och tjuvar den jag med ;D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att du gillade den.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...