söndag 21 februari 2016

Läs-a-lot sportlov 2016 TBR + mål.

Igår läste jag att Elvira kommer att dra igång en veckolång Läs-a-lot med start på måndag (alltså imorgon) Detta i samband med att många har sportlov nu. Dock har jag inget sportlov eftersom jag inte går i skolan längre. Och jag måste säga att denna Läs-a-lot dessutom kommer att pågå under en ganska tung vecka på jobbet  för mig med kvällsmöten och stängningar. Men eftersom det ändå kommer vara en ganska laid-back  Läs-a-lot utan tävlingar och annat så tänkte jag att vill göra ett försök ändå. Jag kommer att ha några få mål, men det kommer att vara superenkla sådana som jag inte bör har ha några problem med att klara av.

Jag kommer heller inte att göra några dagliga uppdateringar eftersom jag vet att veckan kommer att vara stressig som den är. Jag kommer heller inte att räkna några sidor, för det kommer jag bara att bli stressad av. Däremot så kommer jag att göra en liten Wrap-up då veckan är slut för att sammanfatta det jag läst. Så det kan ni se fram emot!


Här har ni mina mål för veckan:

1. Läsa ut Library of souls som jag hållit på att läsa i typ två månader och fortfarande inte tagit mig igenom. Nu jäklar SKA den läsas ut.





2. Påbörja Vem som helst utom Ivy Pocket som är ett rec-ex jag är jättesugen på ELLER Alienated som är den andra boken i hylltömningen.








3. Sluta med min slalomläsning, det är verkligen inget för mig.
 


4
. Ha kul!


Ska ni vara med och i så fall vad har ni för mål?


4 kommentarer:

  1. Låter som superbra mål! Speciellt det sista ;D och gud vad sött med bokbilderna som hjärtan :')

    SvaraRadera
  2. Så kul att även du skall vara med. Jag har skrivit om mina mål och böckerna jag har att välja på i ett inlägg ifall du är nyfiken.

    SvaraRadera
  3. Jag vill läsa ut Jane Eyre och Winter av Marissa Meyer. Lycka till! Kram

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...