torsdag 11 februari 2016

NY HARRY POTTER-BOK!!!

Hur kunde jag ha missat att det ska komma en ny Harry Potter-bok? Jag hade ingen aning, men har ju såklart jobbat hela dagen och sedan hade jag tid för KBT efter det så ja...

Men i alla fall.. Det ska komma en ny Harry Potter-bok!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! (ja det förtjänade några utropstecken och stor text!)

Men jag vet inte riktigt vad jag tycker om att den ska handla om Harry Potter som vuxen (efter epilogen i sjunde boken). Nu gillade jag ju epilogen, så inte för det... men jag hade nog hellre läst om Harry Potters barn och fått följa dem på nya äventyr eller nåt.


Vad tycker ni?

2 kommentarer:

  1. Jag hatade epilogen. Är rädd för att jag ska hata nya boken. MEN ÄNDÅ: JAAAAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Måste ju såklart läsa den eftersom det är Harry Potter! :) Däremot har jag uppfattat det som att det är manuset för pjäsen som kommer publiceras och att det inte är skrivet som en "riktig bok", och jag vet inte riktigt om det kommer vara lika kul att läsa. Men det kan vara jag som missuppfattat det också...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...