fredag 5 februari 2016

Nystart!

Hej på er allihopa!
Som ni kanske har märkt så har jag bytt layout på bloggen. Jag kände att jag ville ha en ny, fräsch start nu när det är nytt år.

Jag hoppas att ni gillar det nya utseéndet! Jag har inte ändrat så mycket bland länkar och sånt utan allt som fanns förut kommer att finnas på samma ställen nu också. Dock är layouten inte helt omarbetad ännu, utan jag kommer att göra lite småändringar under helgen. Det fattas lite grejer fortfarande, som länk till Bloglovin' och lite annat. Men det hoppas jag att kunna fixa under helgen som sagt.

6 kommentarer:

  1. Gud vad snyggt. GÖr du bakgrunder själv eller hittar du nåt tema?
    Ha en trevlig helg!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättemycket! Jag hittar en template men headern har jag gjort själv!

      Radera
  2. Header är roliga att göra. Tyvärr lite tråkiga teman på blogg.se funderar många gånger att byta men blir ju lite extra att göra då med....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är svårt att hitta snygga teman ibland tycker jag.

      Radera
  3. Jag tyckte det blev jättefint och bra! Roligt att göra en sådan nystart :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...