lördag 6 februari 2016

Okej och Papegoja.

Dags för ett inlägg i A-Ö boktaggen igen. Här kommer två nya bokstäver!


O - Okej. En bok som inte var dålig, men inte särskilt bra heller.
Den här boken fick dig att säga "Meh" och rycka på axlarna. Den var liksom bara okej.
Jag gillade verkligen Den femte vågen av samma författare, men den här var inte min kopp av te. Nej, den var inte jättedålig, men heller absolut inte jättebra heller. Den var bara meh och jag kommer inte att fortsätta läsa den här serien.



P - Papegoja. En bok du känner härmade en annan.
Du känner att författaren var starkt inspirerad av en annan mer känd bok när du läste den här boken.
Den här handlingen är bara SÅ lik Twilight. Fast att det handlar om aliens och inte om vampyrer. Någon som håller med?

1 kommentar:

  1. Jag håller på att läsa Lux-serien nu (ska börja på sista boken snart) och jag håller med om att den är lik Twilight, speciellt i början! Jag har precis läst Covenant-serien som Armentrout också har skrivit och den är ju inte lite lik Vampire Academy i början...

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...