onsdag 3 februari 2016

Rainbowthon 2.0 TBR!

För ett tag sedan letade jag lite efter något nytt Read-a-thon att delta i och då hittade jag det här. Det verkade vara skoj så jag kommer att delta.




Går ut på att man ska välja böcker i regnbågens färger och sedan läsa så många som möjligt under en vecka. Här är lite fler regler:

Regler
Dates: Feb 7th - 14th

-Chose 6 books that represent the color of the rainbow
*You can double up on up to two books that have two different colors on the spine, so have a total stack of 4 books
OR
- Choose 4 - 6 books that represents one color from the rainbow. (example - all blue books)



Okej, så här är min TBR...



Jag har valt fem böcker, har alltså valt en bok för både färgen lila och grön. Jag kommer inte att hinna läsa alla de här. Absolut inte! Men jag tänker försöka satsa på att läsa ut två. Vi får se hur det går... kan bli svårt då jag ju jobbar hela veckan... men jag tänker försöka.

Återkommer som vanligt med dagliga uppdateringar och en sammanfattning efter det.


8 kommentarer:

  1. Lycka till!
    Nu kanske jag är jättesen med att märka detta, men vilken superfin header du har nu! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, haha. Du är inte så sen, har bara haft den i typ 4 dagar eller nåt hihi.

      Radera
  2. Ensam på Mars är jag nyfiken på. Ska bli intressant att höra vad du tycker om den.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Får se om jag hinner till den då.

      Radera
  3. Åh det där ser kul ut. Kan man välja svenska böcker med? Var hittar du alla härliga utmaningar???
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  4. Vad kul! Lycka till!
    Jag ska också vara med: här är mitt blogginlägg om utmaningen:
    http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2016/02/rainbowthon-20.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du också ska vara med!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...