fredag 26 februari 2016

Ta kontroll över bokhyllan-TBR!



Under mars kommer Anna på Fantastiska berättelser att anordna tävlingen "Ta kontroll över bokhyllan" igen. Jag har valt att delta även denna gång och har nu plockat ut lite böcker ur hyllan som jag tänkt att läsa. Detta är dock inte slutgiltigt eftersom jag även kommer att dra en bok ur min TBR-jar samt kommer att fortsätta med en utmaning i hylltömningen också. Men detta är några förslag som jag kan tänka mig att läsa under mars! Vi får väl se hur det går...

5 kommentarer:

  1. Hoppas verkligen att du kommer gilla Mr. Penumbra! Man får ta den med en nypa salt, men guuud vad jag älskar den! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åhh! Du är anledningen att jag prioriterar den nu Pius! Så kul att du tyckte om den så mycket! :-)

      Radera
  2. Nattfilm fick jag tag i nu på bokrean. Den skall bli spännande att läsa. Men den skall jag inte läsa i Annas utmaning, där blir dt ett gäng andra.

    SvaraRadera
  3. Det är kul att du är med och läser hyllvärmare. Jag har läst tre av dina, Nattfilm, Paper Towns och Throne of Glass och gillat alla.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Jag ser fram emot de alla tre!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...