söndag 14 februari 2016

Vlogg: Rainbowthon dag 6-8

Här kommer en liten vlogg som jag filmat nu under de sista dagarna av Rainbowthon. Hoppas ni gillar den. Jag har ju vloggat lite under de senaste läs-a-lot:arna, så säg gärna till om det är något ni vill att jag ska fortsätta med. Vet ju inte riktigt vad ni tycker om vloggar. Själv tycker jag ju att det är ganska kul, men som sagt säg gärna vad ni tycker! Vill ju inte lägga upp vloggar om inte ni gillar det.




Här har ni alla siffror:

Dag 6: 28 sidor
Dag 7: 243 sidor
Dag: 8: 45 sidor
Totalt antal lästa sidor: 672 sidor
Antal utlästa böcker i Rainbowthon: 1

4 kommentarer:

  1. Ensam på Mars var en av mina topp 10 förra året. Den är verkligen superbra. Gillade även filmen riktigt mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt. Har snart läst ut den och ska se filmen sedan. Den är jättespännande!

      Radera
  2. Nu har jag sett din vlogg, kul att du spelade in den!
    Vad roligt att det gick bättre för dig på helgen, du läste ju jättemycket på lördagen.
    Spännande att få höra hur det gick för dig under veckan. Du efterlyste åsikter om vloggar; jag gillar att titta på sådana.
    Över huvud taget är det kul med videor. Själv har jag ingen webbkamera och jag är inte riktigt bekväm med att stå framför kamera, men jag ser jättegärna på bokbloggsvideor och på booktube, så många bra och spännande boktips!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade vloggen!
      Ja, under lördagen läste jag massor. Så härligt!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...