onsdag 9 mars 2016

2 minisar: En andra chans och Friendship to the max

Här kommer två minirecensioner på två nyligen utlästa seriealbum. Hade inte jättemycket att säga om dem eftersom jag skriver minirecensioner men är det något ni undrar över så är det bara att hojta till.

The Walking Dead, vol 15: En andra chans av Robert Kirkman m.fl.

Mina kommentarer:
Ett ganska händelselöst album. Tyckte det var ganska segt för att vara Walking Dead. Det brukar ju vara ganska actionpackat vanligtvis men här hände det inte speciellt mycket alls. Börjar idéerna ta slut? Måste ju vara svårt att hålla igång handlingen hur länge som helst, är ju ändå inne på 15:e volymen nu...






Lumberjanes, vol 2: Friendship to the max av Stevenson m.fl.

Mina kommentarer: Andra volymen i Lumberjanes. Föll inte för handlingen här heller, men kan ändå inte låta bli att tycka om den här serien. Jag blir liksom SÅ GLAD av tecknarstilen. I detta albumet skrattade jag åt när de skulle göra Friendship Bracelets och i slutet när en av personerna trollade fram kattungar till alla. Så random! Haha!!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...