torsdag 17 mars 2016

5 saker ni inte visste om mig!

Såg hos Sagan om sagorna att hon skrivit ner lite rolig fakta om sig själv för att välkomna sina nya följare. Och eftersom jag har sett att jag under loppet av bara någon vecka fått flera nya följare också så tänkte jag att jag ska ta och göra samma sak, eftersom jag tyckte det lät som en trevlig och rolig idé. Dock är jag lite osäker på hur många nya följare jag egentligen fått exakt (förlåt) men tyckte att FEM lät som en rimlig siffra. Så här kommer därför fem saker ni inte visste om mig!

Välkomna alla nya följare! Hoppas ni gillar min blogg.



1.
Stundtals efter gymnasiet var jag otroligt vilsen och visste inte vad jag ville bli när jag blir stor. Har t.ex arbetat som telefonförsäljare. Och nej, det är inget jag är stolt över. Numera är jag med i nix-registret, haha!

2.
Jag har en otrolig spindelfobi. Det är så illa att jag inte ens kunde läsa texten i Harry Potter och de vises sten på uppslaget där det var spindlar. Jag fick bläddra förbi det. Tur att jag typ kan handlingen utantill.

3.
När jag var 23 år blev jag så kär i en kille att jag till och med slutade med att sjunga och hålla på med musik på grund av att det bara fick mig att tänka på honom. Var så kär i honom att det gjorde ont. Det blev förstås inte vi, vilket jag är glad för idag. Men tyvärr så har mitt musikintresse aldrig riktigt kommit tillbaka efter det. Och jag sjunger inte längre vilket jag älskade att göra förut.

4.
Jag älskar ljudet av när man klipper i papper!

5. Min sambo och jag har redan valt ut både tilltalsnamn och mellannamn till alla våra barn, trots att jag aldrig kommer att vilja ha några barn. Haha!


4 kommentarer:

  1. Åh, tycker också att fler ska göra det här pga KUL! Och jag har också under en väldigt vilsen vecka jobbat som telefonförsäljare. Hade tänkt skriva om hur jag slutade i mitt inlägg, men GLÖMDE BORT det när jag skrev själva inlägget... Så jag sparar det till nästa gång! Och älskar också pappersljudet! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur? Detta skulle vara kul om fler gjorde. Älskar random fakta!

      Radera
  2. Vad synd att du slutade sjunga, det är ju ett så underbart sätt att visa alla möjliga sorts känslor. Riktigt intressant att läsa de här punkterna om dig :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du gillade inlägget! :-)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...