måndag 7 mars 2016

Lite att välja bland... (Read-a-long)

Igår fick jag massor med förfrågningar kring vilka böcker jag har olästa i och med det här inlägget. Så här har ni som är intresserade av att vara med i en Read-a-long lite att välja på. Här är nämligen de flesta av mina olästa böcker, har några till men orkade inte ta fler bilder. Men här kan ni se de flesta i alla fall!






Kommentera om ni ser något intressant här som ni skulle vilja läsa tillsammans med mig! Sedan får vi se vilken bok som flest är intresserade av och den kommer jag att ta.

11 kommentarer:

  1. Tack för bilderna :) Jag vill gärna läsa Aristotle and Dante discover the secrets of the universe, När hundarna kommer, Pappersstäder, Odinsbarn eller Röd drottning.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härliga förslag! Kan tänka mig vilken som där!

      Radera
  2. Tack för att du tog fotona!
    Jag vill gärna läsa någon av följande (det var de jag hade olästa i min hylla):
    Odinsbarn av Siri Pettersen,
    The Girl Who Circumnavigated Fairyland in a Ship of Her Own Making av Catherynne M Valente,
    Sophies historia av Jojo Moyes
    eller
    Mrs Sinclairs resväska av Louise Walters.

    SvaraRadera
  3. Jag skulle kunna tänka mig att läsa Unga kvinnor. Eller Odinsbarn, den har jag visserligen redan läst men hade tänkt mig en omläsning inför andra delen i alla fall.

    SvaraRadera
  4. Skulle gärna läsa Odinsbarn eller Aristotle and Dante discover ... eller Throne of Glass - men den kanske du har löst då jag ute hittar den på bilderna? Hittar dock inget om att du skulle ha läst den när jag söker på din blogg ..? :S

    Kul att många verkar vilja läsa Odinsbar^^ tror verkligen den kunde passa som readalong-bok :))

    SvaraRadera
    Svar
    1. Såg nu att du gett Svindlande höjder som förslag, skulle definitivt vilja läsa den :)

      Radera
    2. Det stämmer, du är observant. Jag har inte läst Throne of glass, den ligger i en annan hög med böcker jag vill prioritera så den är inte med på bilderna.

      Radera
  5. Hej! Är gärna med och läser Odinsbarn! Kan även tänka mig Svindlande höjder för den har jag ändå tänkt beställa hem :)

    SvaraRadera
  6. Jag skulle gärna läsa Aristotle and Dante... eller Red Queen. Har dock inte dom, så då måste jag hinna köpa hem dom. (Suck och pust vad jobbigt ;))

    SvaraRadera
  7. Aristotle and Dante och Paper Towns har jag velat läsa så länge så om valet faller på någon av dem är jag med ! :D

    SvaraRadera
  8. Verkar som jättemånga eller iaf de flesta bland er som kommenterat nämner Odinsbarn. Aristotle and Dante verkar också vara ett alternativ.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...