lördag 12 mars 2016

Rekommendation och Spoiler

Då var det äntligen dags för ett inlägg i A-Ö boktaggen
Var ganska länge sedan sist faktiskt. Den här gången är det dags för bokstäverna R och S!


R - Rekommendation. Den bok du senast blev rekommenderad.
Hade ingen sagt åt dig att läsa den här boken hade du förmodligen knappt tittat på den.

Nej, den här boken hade jag nog inte läst om det inte hade varit så att jag hört så mycket gott om den och att flera jag pratat med nämnt den bland sina senaste favoriter. Men jag är jätteglad nu att jag läste den för att jag tyckte verkligen om den.


S - Spoiler. En bok du blev spoilad om slutet på.
Argh, det är så frustrerande! Vilken bok blev du mest spoilad på?
Ja, jag blev spoilad på Allegiant. Det var riktigt surt faktiskt. Men får väl skylla mig själv när jag väntade så länge innan jag läste den. Jag råkade dock bli spoilad ganska tidigt med hur serien skulle sluta... tror det var när jag råkade klicka in mig på någon recension. Och efter det tog det ganska lång tid innan jag fick lust att läsa den eftersom jag redan anade/visste hur det skulle sluta.


2 kommentarer:

  1. Jag har också blivit spoilad på Allegiant! Jag har inte tagit mig för att läsa den än men jag köpte den på bokrean för jag tänkte att det var dags nu...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Alltid skönt att få avsluta en serie ju!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...