lördag 26 mars 2016

Slay that series sammanfattning


Kommer ni ihåg att jag var med i Slay that series för några dagar sedan?
För det hade nämligen jag själv totalt glömt bort haha - så här kommer en liten sammanfattning av hur det gick för mig.

Jag klarade mitt mål, vilket var att läsa ut två böcker under utmaningen. Så det är jag jättenöjd med och det bästa av allt är att jag nu i och med det dessutom lyckades avsluta två serier. Så himla bra! :-)

Böckerna som jag valde från min TBR var De skandalösa av Simona Ahrnstedt och Systrars öde av Jessica Spotswood. Recensioner kommer inom kort.

Hur gick det för er andra som deltog?

3 kommentarer:

  1. Jag var också med, och läste 4 böcker och lyckades avsluta tre serier, känns jätteskönt :)

    SvaraRadera
  2. Jag var med men gick inget vidare. Han färdigt en serie och missat uppdatera haha
    Glad påsk
    Kram Cissi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...