tisdag 8 mars 2016

Slay that series TBR!

Då var det dags för ett nytt Read-a-thon igen. Nu ska här betas av serier!





Så detta Read-a-thon pågår alltså mellan den 13-20 mars och går ut på att man ska försöka avsluta så många serier som möjligt eller om man vill plöja en hel serie, det gör man som man vill. Jag kommer att satsa på att komma vidare i några serier samt avsluta några stycken. Här har ni min TBR!




Det enda problemet är att jag inte är jättesugen att läsa någon av de här böckerna egentligen. Förutom då möjligen De skandalösa. Men jag vill ju verkligen försöka avsluta lite serier, så jag ska verkligen försöka! Har lite andra serier som jag också borde ta tag i och komma vidare i så kan bli så att jag kanske inte följer denna TBR helt och hållet.

Mitt mål blir att läsa två stycken böcker under de här åtta dagarna. Hinner jag mer så är ju det skitbra, men minst två böcker ska jag försöka ta mig igenom. Jobbar ju som vanligt så lär ju inte bli jättemycket läst.


2 kommentarer:

  1. Perfa ju! Och dessutom har jag flera trilogier som står och väntar i bokhyllan! Är inte det helt perfekt??
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Låter kul! Tror jag ska försöka knåpa ihop en liten tbr jag med :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...