lördag 23 april 2016

1 minirecension: Harry Potter och de vises sten (den illustrerade utgåvan)

Harry Potter och de vises sten av J.K. Rowling (den illustrerade utgåvan)

Mina kommentarer: Har ju läst den första Harry Potter-boken så många gånger nu att det inte finns så mycket mer och säga. Men att få läsa den illustrerade utgåvan äntligen kändes jättekul och lyxigt, för det är en sådan himla fin bok!! Jättemysig verkligen. Jag läste den långsamt och verkligen njöt och jag tyckte att illustrationerna verkligen gjorde hela upplevelsen extra härlig!

Här är några av illustrationerna:




Jättefina verkligen! Är jätteglad att få äga den här.



2 kommentarer:

  1. Älskar den illustrerade utgåvan av Harry Potter. Längtar tills del 2 kommer ut :D

    SvaraRadera
  2. Jag önskar att jag ÄLSKADE Harry Potter lika mycket som alla andra, så att jag hade orkat läsa den här illustrerade utgåvan, för hur vackra är inte bilderna? Jag har bläddrat igenom den här lite på biblioteket och jag tappar nästan andan över hur bra illustrationerna är och hur de har lyckats fånga stämningen :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...