söndag 10 april 2016

Bloppis!

Okej, så förut har jag haft mycket bokbyten på min blogg. Nu behöver jag göra mig av med böcker utan att samla på mig massa nya. Därför kör jag nu igång med en bloppis med alla böcker jag vill göra mig av med. Alla böcker är nyskick eller endast lästa en gång om det inte står något annat.

I frakt kör jag postens gröna kuvert i passande storlek. Jag samfraktar också då det är möjligt om det är så att ni köper fler än 1 bok.

Priser:
Inbundna: 30 kr (+ frakt)
Seriealbum: 15kr (+ frakt) 
Pocket: 10 kr (+ frakt)




Böcker:
När kejsaren var gudomlig - Julie Otsuka
Den ökända historien om Frankie Landau-Banks - E. Lockhart
Glastronen - Sarah J. Maas (Reserverad)
Alienated - Melissa Landers (Reserverad)
Lumberjanes vol 1 - Stevenson (Såld)
Lumberjanes vol 2 - Stevenson (Såld)
The Friday Society - Adrienne Kress
Pandemonium - Lauren Oliver (Reserverad)
Delirium - Lauren Oliver (Reserverad)

Är ni intresserade av någon av böckerna, hör av er i kommentarerna och maila sedan er adress till mig!

nfolkving@gmail.com

8 kommentarer:

  1. Båda lumberjanes skulle jag gärna vilja ha - men frakten kanske är superbra till Finland ..? Så vet inte om jag är beredd på att betala den .. :S

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vill helst skicka inom Sverige.

      Radera
  2. Jag är också intresserad av Lumberjanes. Om du inte skickar till Finland så vill jag gärna ha dem.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltså båda två albumen jag är intresserad av.

      Radera
    2. Jag skickar inom i Sverige i första hand så de är dina om du vill ha dem. Maila mig så tar vi det därifrån.

      Radera
  3. Jag är intresserad av att köpa Glastronen, Alienated, delirium och pandemonium. Har mailat dig

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad skoj. Ska kolla mailen.

      Radera
  4. Är Alienated på svenska?
    Kram Cissi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...