lördag 7 maj 2016

Bloppis!

Okej, så förut har jag haft mycket bokbyten på min blogg. Men nu behöver jag göra mig av med lite böcker utan att samla på mig massa nya. Förra gången jag körde en bloppis så var det flera stycken som hörde av sig och ville köpa böcker jag behövde göra mig av med. Nu har jag lite flera böcker att sälja så därför kör jag nu igång med en ny bloppis. Alla böcker är nyskick eller endast lästa en gång om det inte står något annat.

I frakt kör jag postens blåa kuvert i passande storlek. Jag samfraktar också då det är möjligt, om det är så att ni köper fler än 1 bok.

Priser:
Paperbacks: 25 kr (+ frakt)
Pocket: 10 kr (+ frakt)



Böcker:
När kejsaren var gudomlig - Julie Otsuka
I'd tell you I love you but then I'll have to kill you - Ally Carter
Sweet Evil - Wendy Higgins
The thirteenth tale - Diane Setterfield
A kiss in time - Alex Flinn
The Pledge - Kimberly Derting

The Girl who circumnavigated fairyland in a ship of her own making - Catherynne M. Valente

Är ni intresserade av någon av böckerna, hör av er i kommentarerna och maila sedan er adress till mig!

nfolkving@gmail.com

4 kommentarer:

  1. Intresserad av beastly och the girl who circumnavigated.... Ja den boken med den långa titeln haha. Mailar dig nu :-)

    SvaraRadera
  2. Är intresserad av The Friday Society och Sweet Peril. Mailar dig! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har svarat på ditt mail.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...