söndag 24 april 2016

Dewey's 24 Hour Read-a-thon Wrap-Up!



Då var Dewey's 24 Hour Read-a-thon över för den här gången. Jag är ganska nöjd med min insats, även om jag önskar att jag hade läst mer. Men här är mitt resultat.

Antal lästa sidor: 214
Antal utlästa böcker: 1

Jag läste alltså ut Odinsbarn och det är jag jättenöjd med. Sedan blev det 41 sidor i Simon vs. the homo sapiens agenda. Hade som sagt kunnat läsa mer, men tycker ändå att det är ett okej resultat.


Hur har det gått för er?

2 kommentarer:

  1. Mitt resultat suger. Endast ca 110 sidor. Men så är det ibland.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Jättebra kämpat!

    Här är min sammanfattning: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2016/04/authorathon-och-deweys-24-hour-readathon.html

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...