måndag 25 april 2016

Ett lite babbligt inlägg! (framtiden här på bloggen)

Som ni vet så har jag varit lite förvirrad över en del grejer här på bloggen den senaste tiden. Jag har inte riktigt vetat hur jag ska göra, men nu har jag äntligen bestämt mig. Det blir inga engelska videos. Det finns så mycket jag vill göra och egentligen är inte videos på engelska något som jag egentligen vill lägga massa tid på. Det finns ju andra också bokrelaterade saker jag mycket hellre skulle vilja lägga min tid på. Och en av de sakerna är mitt skrivande. Jag vet inte hur länge nu som jag pratat om, tänkt på och velat börja skriva mera. Men det blir bara liksom aldrig av. Därför har jag nu bestämt mig! Lite av den tid som jag hade tänkt att trolla fram för att sitta och spela in samt redigera engelska videos på tänker jag ta för att istället komma igång med mitt skrivande. Om det så bara blir en liten kort novell. Men nu ska jag banne mig ta tag i det här. Jag känner mig otroligt nöjd med detta beslut verkligen och det känns som jag äntligen börjat få mina prioriteringar rätt! Så inom kort tänker jag att jag ska lägga upp en liten flik här på bloggen som jag kommer att döpa till "Skrivande" eller nåt liknande.

Men ni som gillar mina videos, misströsta inte. Jag kommer att fortsätta att varva mina vanliga inlägg här på bloggen med videoinlägg precis som vanligt. Jag har nu även hottat upp min "gamla" Youtube kanal lite extra och faktiskt tagit mig tid att fixa en header och skapa lite länkar och sånt där kul. Dessutom så tänker jag mig även att jag skulle vilja börja vlogga lite mer. Kanske i samband med att jag kommer igång med mitt skrivande. Vi får se helt enkelt. Så glöm inte att följa Nellons booktube på Youtube också! Där kan ni ju faktiskt se mina videos redan innan de publiceras här.

Om ni har några önskemål på kommande videos eller vill berätta vad ni skulle tycka om att jag spelade in lite skrivarvloggar när jag kommer igång med mitt skrivande, skriv det i kommentarerna!

Kram på er och tack för alla era fina kommentarer, speciellt på gårdagens inlägg. (Jag har nu raderat det inlägget därför att jag ju bestämde mig för hur jag skulle göra.) Men jag fick så sjukt fin feedback och ärliga tankar och åsikter. Så tack för det, ni är guld värda!


6 kommentarer:

  1. Åh, vad härligt att du fick ordning på tankarna! Låter toppen att du ska ta tag i ditt skrivande. :-) Jag har också sådana planer och faktiskt blir det någon rad skriven då och då. Man får ta ett litet steg i taget. Jättekul om vi får följa ditt skrivande här på bloggen också! Stort lycka till med både skrivplaner och bloggplaner!!!! :-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja det känns som en stor lättnad! Jobbigt när man bara grubblar och grubblar.

      Vad kul att du är intresserad av mitt skrivande! Det ska bli jättekul att komma igång.

      Radera
  2. Å vad kul att du ska börja skriva! En massa hejarklack och skrivpepp till dig! Skulle absolut vara kul med skrivvloggar tycker jag :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så mycket. Okej då ska jag försöka att vlogga lite kring det.

      Radera
  3. Vad härligt att du bestämt dig för att satsa mer på ditt skrivande!
    Som du kanske vet så kämpar jag också med mitt skrivande.
    Så jag önskar dig verkligen lycka till! Kämpa på!

    Låter jättespännande med videor som är inriktade på skrivande och att du kanske ska ha en flik för skrivande på bloggen.

    Roligt också med vlogg och uppiffning av den svenska kanalen.

    Kram och lycka till med allt vad du vill göra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul att du är positiv till mina förslag. Då ska jag absolut försöka att fixa lite skrivarvloggar.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...