fredag 29 april 2016

Extra hylltömningsutmaning: Läs-a-lot TBR!



Då var min nya Läs-a-lot igång!!! Det här inlägget kommer upp lite sent för jag var tvungen att åka och handla efter jobbet. Annars hade jag kunnat lägga upp det lite tidigare, men så kan det gå.

Jag kommer självklart inte att hinna med läsa alla de här böckerna tills på söndag men jag ska läsa så mycket jag hinner helt enkelt och försöka beta av så många av de här hyllvärmarna som möjligt. Det kommer inte att bli några dagliga uppdateringar, men jag tänker att jag ska försöka att vlogga lite under läsningens gång.

Har ni läst någon av de här och i så fall vad tyckte ni?
Och vad kommer ni själva att läsa?

2 kommentarer:

  1. Jag har inte läst någon av dem, men jag är nyfiken på både Papertowns och Rainbow Rowells bok.

    Här är min hög - också alldeles för ambitiös: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2016/04/friday-reads-extra-hylltomningsutmaning.html

    SvaraRadera
  2. Jag har läs Papertowns men den föll mig inte riktigt i smaken :(

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...