torsdag 28 april 2016

Extra utmaning i hylltömningen: LÄS-A-LOT!

Ja, ni ser ju rubriken... jag har blivit så galet pepp på Läs-a-lots igen så nu kör vi därför en extra utmaning i hylltömningen. Jag nämnde ju redan i början av året att det kunde dyka upp lite Läs-a-lots under hylltömningens gång. Och nu är det alltså dags för den första! Jag vet att det är lite i senaste laget, men jag är superpepp och inspirerad av Dewey's 24 hour Read-a-thon (och jag är ledig i helgen så varför inte?) Det blir en ganska laid back variant dock. Inga priser eller spurter eller sånt utan bara förhoppningsvis mycket härlig läsning för er och för mig!

Läs-a-lot:en drar igång imorgon fre den 29/4 kl. 15.00 och avslutas på sön den 1/5 kl. 15.00.

Detta blir alltså en liten kul mellanutmaning för april/maj. Och ja, det kommer att äga rum flera Läs-a-lots under året. Men nu är det alltså dags för den första. Så snabba på nu att fila på era TBR:s så hörs vi igen imorgon då det drar igång. Och ja, det blir en "vanlig" utmaning för maj också. Men den kommer jag att annonsera lite senare p.g.a kommande Läs-a-lot.

Glöm inte heller hashtaggen: hylltömning2016

Vi ses imorgon, då ska jag ha en TBR färdig att visa er!

6 kommentarer:

  1. Jag hänger nog med! :D Även om jag aldrig sagt att jag är med i självaste hylltömnings-delen. Men en läs-a-lot är jag sugen på! Ska försöka skriva ihop ett litet inlägg under dagen.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul att nån vill delta på detta väldigt spontana påhitt!

      Radera
  2. Vad kul!
    Kommer hem i dag vid halv tre-tre och då ska det läsas! 😄

    SvaraRadera
  3. Jag vill va med. Efter en vecka med maginfluensa behöver jag läsa i fatt.
    Inlägg om läs-a-lotten kommer snart upp!!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  4. Jag upptäckte detta nu men hänger på! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...