tisdag 19 april 2016

Flera Read-a-long:er...?

Tänkte bara slänga ut en fråga till er som deltar i min Read-a-long...

Är ni sugna på att fortsätta med de andra böckerna i serien med?


För om det är flera av er som gärna fortsätter att läsa serien tillsammans med mig och de andra deltagarna så är jag definitivt intresserad av att köra en ny Read-a-long med del två och tre i serien också. Så skriv i kommentarerna om det är något ni är intresserade av!

(Kan ju säga för egen del att del två i serien redan är på väg hem till mig i detta nu!)

9 kommentarer:

  1. Jag har inte varit med nu när ni läst första boken men skulle gärna vara med och läsa resten av böckerna med er :)

    SvaraRadera
  2. Jag var inte heller med under den första delen, men skulle gärna vilja vara med om ni läser de andra böckerna :)

    SvaraRadera
  3. Ja! Jag fortsätter jättegärna läsa serien tillsammans!

    Och har du sett att B Wahlström uppmärksammat din read-a-long på deras facebooksida? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul!!

      VA??? NEJ, MÅSTE KOLLA!!

      Radera
  4. Jag är absolut med på detta. Har tvåan och tänker köpa trean så snart som möjligt, nu när den precis blivit översatt till svenska.

    SvaraRadera
  5. Jag skulle absolut tycka att det var kul, men har så mycket annat jag är sugen på NU så kan hända att jag väljer att inte delta iallafall ... :/ men får se hur det verkar sen :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag kommer inte köra Readalongen på en gång i så fall för jag har också massa annat jag vill läsa innan. Så planerar för att köra i typ juni.

      Radera
  6. Köpte trean Kraften på väg hem från jobbet på den lokala bokhandeln, kunde inte låta bli! :-D

    Juni låter bra. Har massor av annat jag måste läsa också, recensionsexemplar, inte minst!

    SvaraRadera
  7. Har precis idag fått Röta boken så jag är på!
    Kram Cissi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...