söndag 3 april 2016

Ta kontroll över bokhyllan: Resultat

Under mars hade Anna på Fantastiska berättelser en tävling som gick ut på att man skulle läsa så många hyllvärmare som möjligt under mars. Här kommer nu min sammanfattning!

Detta är böckerna jag läst under mars:


026. Harry Potter och de vises sten - J.K. Rowling (illustrerad utgåva)
025. När kejsaren var gudomlig - Julie Otsuka
024. Systrars öde - Jessica Spotswood

023. De skandalösa - Simona Ahrnstedt
022. Den ökända historien om Frankie Landau-Banks - E. Lockhart

021. Alienated - Melissa Landers
020. Lumberjanes vol 2: Friendship to the max - Stevenson, Ellis, Watters, Allen, Laiho (seriealbum)


Jag har alltså läst sju böcker och av de är FEM hyllvärmare (Alienated, Frankie, De skandalösa, Systrars öde och Harry Potter), så mitt resultat blir alltså 5/7... vet inte om man skulle räkna ut procentsatser också... men där har ni resultatet i alla fall. Jag känner mig ganska nöjd, men hade velat hinna mer lite fler böcker över lag. Men men, livet kom emellan som vanligt.

Hur gick det för er i den här tävlingen?

6 kommentarer:

  1. Jättebra. Jag fixar procenten så det är lungt...

    SvaraRadera
  2. Lyckades läsa precis som du, sju titlar varav fem hyllvärmare. Bra jobbat av oss!

    SvaraRadera
  3. Bra jobbat med hyllvärmarna! Jag har alldeles för många.. :o

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...