söndag 1 maj 2016

A Yearathon: May TBR (Finish/Catch-up)


Okej, så då var det dags för nästa Read-a-thon! Den här gången är det A Year-a-thon som jag tänkte delta i. Jag kommer inte ihåg om jag varit med i detta Read-a-thon förut, men det tror jag. I alla fall så har de olika teman varje månad och precis som det låter så körs detta Read-a-thon året runt, med ett nytt tema varje månad. Temat för maj är: Finish/Catch-up och eftersom jag fortfarande har en hel del oavslutade serier så tänkte jag att detta kunde passa bra. Här ovan ser ni vilka böcker jag kommer att fokusera på under veckan. Satsar på att i alla fall läsa ut en av de här. Jag jobbar ju som vanligt så så mycket blir det nog inte läst. Men jag ska försöka.

Dock vet ni ju att jag har börjat känna mig lite stressad av att delta i sånt här. Men nu är jag så sjukt sugen så jag tänker att jo, jag provar. Men! Jag kommer inte att stressa med att få upp dagliga statusuppdateringar varje dag som jag brukar göra utan istället kommer jag att låta det vara ganska laid back den här gången. Jag kommer att skriva upp varje dag hur mycket jag läser och sedan gör jag bara en simpel sammanställning i slutet av veckan istället för att hålla på med att stressa varje dag med att få upp statusuppdateringar på bloggen. Det är snarare det som gör mig stressad under sådana här Read-a-thons än själva läsningen i sig.

Detta Read-a-thon pågår mellan den 2-8 maj.
Läs mer om A Year-a-thon här: https://www.goodreads.com/group/show/123987-ayearathon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...