söndag 15 maj 2016

Book Buddy-a-thon Wrap Up.



Okej, så i fredags avslutades Book Buddy-a-thon så här är därför min Wrap Up. Tyvärr hann jag inte läsa så mycket som jag hade önskat. Var riktigt trött under veckan och hade tyvärr inte så mycket ork efter jobbet att läsa eller göra någonting egentligen, så det var lite tråkigt.

Men här är mitt resultat i alla fall:


Dag 1: 54 s
Dag 2: 104 s
Dag 3: 0 s
Dag 4: 68 s
Dag 5: 123 s
Dag 6: 60 s
Dag 7: 27 s

Totalt lästa sidor: 436
Totalt antal utlästa böcker: 1

Kommentarer:
Hade önskat att jag läst lite mer, speciellt i fredags. Men stängde på jobbet så kom hem sent så, ja... men jag läste ju ut Perfect Scoundrels i alla fall, så det var ju bra. Orkade knappt läsa nåt i När livet börjar om, men men, så kan det gå ibland.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...