onsdag 25 maj 2016

Läs-a-lot Ensamtid TBR!



Ja!!! På fredag drar det igång en ny Läs-a-lot igen, kul initiativ tycker jag som är van vid att anordna Läs-a-lots. Jätteskönt att bara få vara deltagare denna gång.
Klicka er in hos I regnet för mer information.



Här kommer min TBR: 





Jag läser ju just nu Just one day, får se om jag läst ut den innan fredag. Annars är det den jag kommer att börja med. Sedan blir det någon av de andra här på bilden. Har ni läst någon av dem? Om ni vill så kan jag ju även vlogga lite.

3 kommentarer:

  1. Så kul att du är med! Åh nu blir jag också sugen på Paper Towns..

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hmm, vi får se vad jag läser. Har ju en del att välja på.

      Radera
  2. Jag ska också vara med. Kul att ses där med Nelly :-)
    Kram Cissi

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...