söndag 1 maj 2016

Läs-a-lot: Vlogg och resultat

Här har ni en liten vlogg från helgens Läs-a-lot. Kika på videon för att se hur det gick för mig och ifall ni gillar vloggar!




Resultat och kommentarer:
Antal lästa sidor: 300
Antal utlästa böcker: 1

Jag känner mig ganska nöjd med läsningen. Dock var det lite tråkigt för jag gillade inte Mr. Penumbra's så mycket som jag hade hoppats att jag skulle göra. Så det gjorde ju att jag tappade flytet i läsningen lite. Men annars är jag nöjd med att jag läste ut en bok i alla fall.

Hur gick det för er andra som deltog?

5 kommentarer:

  1. Bra läst!
    Det var jättekul att du ordnade den här läs-a-loten så spontant.
    Skulle inte alls ha läst lika mycket i helgen utan den, så tack för att du anordnade den!
    Det blev 525 sidor för mig, Odinsbarn och Glastronen utlästa.
    Jag har bloggat om det här: http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2016/05/sammanfattning-av-hylltomning2016-las.html

    SvaraRadera
  2. Bra där! Jag läste klart Odinsbarn som jag hade över 130 sidor kvar på. Sen halva den andra så det blev ca 200 sidor. Jag är nöjd med det ändå.
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  3. Jag läste färdigt Open City av Teju Cole, hade 237 sidor kvar. Sedan läste jag ca 250 sidor av The Woman Who Stole My Life av Marian Keyes.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...