tisdag 31 maj 2016

Läsalot Ensam, dag 4. Måndag + sammanfattning.

Då var det dags för sista uppdateringen i Läsalot Ensam. Fick faktiskt jättemycket läst igår, trots att jag jobbade. Men på grund av att jag fick migrän efter att jag kom hem så blev det mycket ljudbokslyssnande för det var i princip det enda jag kunde göra med min huvudvärk.

Så här är alla siffror:

Tid: 3 h 15 min
Total lästid: 8 h 30 min




Jag känner mig nöjd med min helg. Dock hade jag kunnat läsa mycket, mycket mer under lördagen och söndagen. Men gjorde ju lite annat också, jobbade på vår nya kolonilott och var och klippte mig och  handlade o.s.v... Men läste ju ut två böcker så det känns jättebra. Både Just one day och Queen Red Riding Hood's Guide To Royalty blev ju utlästa samt att jag påbörjade Pappersstäder och Everything Lead's To You. Så är överlag ganska nöjd, även om jag absolut hade kunnat läsa mer! Men 8,5 h är ju mer än ingenting alls.

Om någon dag kommer det även att dyka upp en vlogg, så håll utkik efter den!

2 kommentarer:

  1. Tacka vet jag ljudböckerna såna gånger när man verkligen inte kan läsa en fysisk bok. Tack för att du var med ! Alla deltagares resultat kommer upp under veckan :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för att du anordnade Läsaloten!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...