onsdag 4 maj 2016

Read-a-thon med en kompis!

Alltså nu har jag hittat ett jättekul Read-a-thon verkligen!! Det går ut på att man tillsammans med en bloggkompis ska utföra lite olika utmaningar under en vecka (mellan 7-13 maj).
Här är de olika utmaningarna:

The Challenges
1) Choose three books and get your buddy to pick one from them for you to read.
2) Buddy read a book with your buddy.
3) Read a book with your buddy's favourite colour on.
4) Read a book that's title starts with the first letter of your buddy's name (or at least appears in the title if not possible).
5) Read a book that you want to... just because.

Mer info här: https://www.youtube.com/watch?v=V1wnDsWrHs4

Så nu har jag bara en liten fråga. Är det någon som skulle vilja delta tillsammans med mig?
Kommentera nedanför. Som vanligt är det bra om du har liknande boksmak. Det blir ju liksom roligare då!


6 kommentarer:

  1. Vilken rolig idé! Verkligen ett annorlunda read-a-thon :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag tycker det verkar jättekul. Dock verkar det inte vara nån som är intresserad. :-(

      Radera
    2. Jag skulle gärna vara med, om du har lust! Utmaningarnamn låter jätteroliga :)

      Radera
    3. Åh, vad kul! Din blogg är ny för mig så ska kolla upp den. Vi kan ju kika på nån bok vi kan läsa tillsammans redan nu då. För är ju inte så många dagar kvar.

      Radera
    4. Jag har inte varit så aktiv på bloggen, som du kanske märker haha. Men vi är kompisar på goodreads, där brukar jag uppdatera regelbundet. Heter bara Laura där, tror jag. Finns det någon särskild genre du är sugen på just nu? Jag är öppen för det mesta :)

      Radera
    5. Haha, okej. Så kan det ju bli ibland. Okej, kollar in din Goodreads. Är nog mest sugen på contemporary just nu. Eller fantasy! Hoppas vi äger några böcker som är samma då, så att vi hittar nån vi kan läsa tillsammans.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...