fredag 27 maj 2016

Summer Readin' Tag

För ett tag sedan blev jag taggad av Pia att göra taggen Summer Readin' så nu har jag äntligen spelat in en video. Hoppas ni gillar den! Jag har valt att inte tagga någon vidare, men vill du göra den tycker jag absolut att du ska göra det. Jag taggar alla som vill!





Frågor:
SOL - En bok som gjorde dig alldeles varm inombords.
GLASS - En bok som börjar bra men som sedan smälter och blir lite för jobbig att hantera.
KALL DRYCK - En bok som blev något nytt och uppfriskande för dig.
SKUGGA - En rolig bok med en seriös underton.
UTLANDSSEMESTER - En bok som utspelar sig i ett annat land än Sverige.
HAVET - En stor bok som du var rädd att påbörja men som du sedan älskade ändå.
SOMMARREGN - En bok som gjorde dig ledsen.
FÅGELKVITTER - En bok som var så mysig att du skulle kunna läsa från den varje morgon innan du stiger upp ur sängen.
UTEBIO - En bok-till-filmadaption som du ser fram emot att se i sommar.
SOMMARMINNEN - Den bästa boken du läste förra sommaren.

3 kommentarer:

  1. Här kommer min tag: http://snowglitter.blogg.se/2016/may/summer-readin-tag.html

    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad kul! Ska kolla in den!

      Radera
  2. Jag gjorde också nu :) http://www.saganomsagorna.se/2016/06/summer-readin-tag.html?m=0

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...