fredag 6 maj 2016

Verklighet och Whisky.

Då var det dags för  A-Ö boktaggen igen, var ju ett tag sedan sist.
Här kommer två nya bokstäver!

V - Verklighet. En bok utan övernaturliga inslag.
Här finns inget av varken övernaturliga varelser, gömda kungadömen eller magi. Vilken är den bästa och mest verklighetstrogna bok du har läst?

Här är ett exempel på en verklighetstrogen bok jag har läst och tyckt mycket om. Älskar ju alla böcker av Lucy Dillon och det här är den senaste jag läste av henne.



W - Whisky. Vad är din smak när det kommer till böcker?
Vissa gillar whisky, andra föredrar jordgubbssaft när de sitter framför en varm brasa i sin stora herrgård (om man nu har en sådan, jag har klarat mig lika bra utan). Vilken genre i böcker är din smak?


En riktigt mysig contemporary, det är min absoluta favoritgenre. Gärna med en swoon worthy kille som kärleksintresse. To all the boys I've loved before är definitivt en stor favorit!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...