lördag 11 juni 2016

2 minisar: Perfect Scoundrels och Queen Red Riding Hood's Guide to Royalty

Här kommer två minirecensioner på två böcker jag läste ut för ett tag sedan. Hade inte jättemycket att säga om dem så det fick bli minirecensioner den här gången. Skriv gärna i kommentarerna vad ni tyckte om de här böckerna om ni har läst dem.


Perfect Scoundrels av Ally Carter

Mina kommentarer:
Jag vet inte riktigt vad jag tycker om den här serien. Jag blir liksom inte så imponerad som många andra som läst och älskat. Jag gillar hela tjuvtemat och allt det, men tyvärr så fastnar jag inte för karaktärerna, jag bryr mig liksom inte riktigt om dem. Blev mest bara irriterad på Hale och hur han mest gick runt och tjurade.

Är det förresten någon som vet ifall det här är sista boken i serien?






Queen Red Riding Hood's Guide To Royalty av Chris Colfer

Mina kommentarer: En jättekul extrabok som Chris Colfer har släppt. Jag gillar att hela boken verkligen är skriven ur Rödluvans POV, t.om. förord och författarens tack på slutet. Jag fnissade flera gånger under läsningens gång och jag tycker verkligen att Chris Colfer har lyckats fånga Reds personlighet på pricken! Ska bli spännande att även läsa den andra extraboken i den lilla boxen. Det hoppas jag att kunna göra väldigt snart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...