torsdag 2 juni 2016

Hylltömning 2016 - Läsalot TBR



Här har ni böckerna jag tänkt att försöka plöja igenom under Läsaloten i helgen. En lite blandad hög. Jag kommer nämligen inte att vara hemma i helgen utan vi kommer att åka till Småland så det här får bli högen som får följa med. Jag hoppas att få en hel del läst i bilen både på vägen dit och hem. Dock hade jag lite beslutsångest över vilka böcker som skulle få följa med, så det KAN bli så att jag kanske ångrar mig i sista minuten och byter ut någon av böckerna, men vi får se... brukar ni också ha beslutsångest över vilka böcker som ska få följa med på resor?

Jag kommer inte att ha några speciella mål, utan bara att läsa så mycket som möjligt helt enkelt! Men jag hoppas att jag ska hitta ett bra läsflyt! Sedan kommer jag troligen även att vlogga en del under läsningens gång!

Ni som ska delta - lägg gärna upp era läshögar också. Alltid spännande att se vad alla läser!

5 kommentarer:

  1. Jag är också med, min bokhög finns här:
    http://lionslibrary.blogspot.com/2016/06/hylltomning-2016-junis-utmaning-las-lot.html

    Jo jag hade också lite beslutsångest, det är svårt ibland att bestämma i förväg :) Men något varierat brukar vara bra. Hoppas du får läsflyt :) Ska bli kul!

    SvaraRadera
  2. Min läshög för Läs-a-lotten finns här i min video

    http://mittbokintresse.blogspot.se/2016/06/pagaende-lasning-9-och-nellons.html

    SvaraRadera
  3. OM jag har beslutsångest. Kan bara ta med 1 bok när jag flyger till England om 2 veckor och har ingen aning om vilken bok jag ska välja för känner på mig att jag precis hunnit läsa ut de 2 jag håller på med nu :P

    SvaraRadera
  4. Jag ska vara i Stockholm under helgen med mina släktingar, så jag antar att jag inte kommer få så mycket läst. Men en pocket brukar alltid följa med i väskan :)

    SvaraRadera
  5. Usch jag brukar packa hela väskan full nästan av böcker jag vill läsa. Oftast packar jag fler än vad jag faktiskt läser. Otroligt svårt att välja, man vet ju aldrig vad man har lust med när man ska börja läsa en ny bok! :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...