söndag 5 juni 2016

Läs-a-lot Hylltömning 2016: Uppdatering dag 1 + 2.

Bild från Instagram.


Jag har varit lite dålig på att uppdatera hur det har gått med Läsaloten nu de första dagarna, men har ju inte varit hemma och har haft ganska fullt upp med att umgås med sambons familj. Men här kommer siffrorna för dag 1 och 2. Blev en hel del läst i alla fall under de första dagarna och igår läste jag ut Everything leads to you. Så det känns ju bra i alla fall.


Här är siffrorna för dag 1 och 2:

Dag 1: 100 s
Dag 2: 91 s


Hur går det för er?

1 kommentar:

  1. Jag har använt Instagram och rapporterat där hur läsningen har gått, det går bra. Idag har jag kunnat läsa mycket och det är tur det för Främlingsbarn av Rachel Abbot jag läser idag är ju så bra.....

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...