söndag 26 juni 2016

Vad säger ni?



Vad säger ni? Ska vi köra en sommar Läs-a-lot i år igen? Får jag tillräckligt många positiva kommentarer så kör vi. Så kommentera här som tokiga om ni vill ha en sommarlovsläs-a-lot även i år. Vi kan väl säga att får jag fler än 10 positiva kommentarer så köööör vi!

Kommentera även om du kan tänka dig att co-hosta tillsammans med mig. För utan medarrangör ställer jag inte upp.

Så fler än 10 kommentarer plus förslag på medarrangör är det som gäller för att det ska bli en Läs-a-lot sommar 2016.

Uppdatera
t: Den kommer i så fall som vanligt att äga rum nån gång i juli, troligtvis i mitten av juli då jag har semester och har möjlighet och tid.


Allt glasklart? Bra! Nu är det upp till er. Kör så det ryker.

Puss, hej.

26 kommentarer:

  1. Jag är gärna med! Tyckte det var kul förra året.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Behöver flera positiva kommentarer för att det ska kunna bli av. Än så längre verkar intresset ganska svalt tyvärr.

      Radera
  2. Det beror såklart på när det blir, men jag är intresserad!

    SvaraRadera
  3. Jag skulle gärna vilja vara med, förra gången jobbade jag men nu hoppas jag på semester och regn 😜

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kul! Vi hoppas att det är fler som är intresserade!

      Radera
  4. Yay! Älskar läs-a-lots, så jag är gärna med i den mån det passar.

    Mari G

    SvaraRadera
  5. Skulle vara jättekul med en läs-a-lot! Juli har jag också semester så skulle ju vara perfekt o ligga i solstolen med en hög av böcker! :)

    SvaraRadera
  6. Jag kan absolut tänka mig att vara med.

    SvaraRadera
  7. Jag är gärna med, men jobbar hela juli och får helt enkelt prioritera läsningen då.

    LenaC

    SvaraRadera
  8. Kan nog också vara med!

    SvaraRadera
  9. Vill vara med jag med... :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du blir den tionde kommentaren, yay!

      Radera
  10. Svar
    1. Kul! Nu blir det av dessutom.

      Radera
  11. Jag är intresserad och vill gärna vara med! :)

    SvaraRadera
  12. Åh, vad roligt det skulle vara! Jag vill absolut vara med, men det beror lite på när det blir av. Jag åker nämligen på tre veckors språkresa till England den 18 juli, men om det sker innan dess så hänger jag gärna på :)

    SvaraRadera
  13. Jag är väldigt gärna med :). Jag fick lite läst förra året och är inne i ett flow just nu.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...