torsdag 28 juli 2016

Booktube-a-thon Dag 7 + sammanfattning.

Blev lite sen med den här uppdateringen. Booktube-a-thon är ju slut för länge sen. Men jag var ju i Småland och hade fullt upp med massa saker så har inte riktigt hunnit uppdatera bloggen. Har hängt massor med sambons familj, badat, varit på Pokémonjakt, firat sambons födelsedag o.s.v. Men nu är vi tillbaka i Stockholm igen så nu finns det lite mer tid till uppdatering.

Så här nedanför ser ni mitt resultat för veckan.



Resultat:
Antal lästa sidor dag 7: 170 
Totalt antal lästa sidor: 823
Antal avklarade utmaningar: 3 (yellow cover, read a book only after sunset, book by favorite author)

Totalt antal utlästa böcker: 2

Okej, så jag är väl inte helt nöjd med mitt resultat. Jag klarade inte av så många av utmaningarna tyvärr, blev bara 3 och endast 2 utlästa böcker. Men! Jag är ändå nöjd. för jag hade roligt och jag läste två väldigt bra böcker. Lite tråkigt bara att jag inte hann med Since you've been gone innan Booktube-a-thon var slut. Tiden hann gå ut innan jag hann läsa de där sista sidorna. Hade ju bara typ 70 sidor kvar...

Hur gick det för er andra som deltog? Från och med nu kommer det även att komma lite andra och roligare inlägg här på bloggen. Jag inser att det har varit ganska tråkiga inlägg nu under i stort sett hela juli... bara massa Läs-a-lot uppdateringar. Rätt tråkigt faktiskt. Håll utkik, för jag har en hel del roliga videos att spela in och som kommer att komma upp inom kort + massor av spännande recensioner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...