torsdag 14 juli 2016

Idag är det min födelsedag! Hipp, hipp, hurra!




Då var det min födelsedag igen... shit vad åren går! Kommer dock att bli en ganska lugn födelsedag. Har varit och tittat på ringar till förlovningen nu och har SÅ svårt att bestämma mig! Blir galen!
I övrigt så kommer jag nog bara att försöka läsa massor, titta igenom alla kataloger med ringar vi fick med oss och bara äta gott och öppna lite födelsedagspresenter så klart!

Hoppas ni har en bra dag ni också. Kommer att komma upp lite uppdateringar kring hur det går i Läs-a-lot:en lite senare och så har jag en hel del recensioner att skriva också, så de bör komma upp inom kort!

9 kommentarer:

  1. Grattis på födelsedagen! Hoppas att du haft en härlig dag, och har en underbar kväll! :-D

    SvaraRadera
  2. Grattis på födelsedagen och grattis till förlovningen! Hoppas att du fick fina presenter! Någon bok kanske??? :)

    SvaraRadera
  3. Grattis på födelsedagen och till den kommande förlovningen.

    SvaraRadera
  4. Grattis! Lycka till med ringletandet, been there done that! ;)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...