måndag 4 juli 2016

Semester!



Den här veckan kommer bloggen att ta lite semester... jag sitter nämligen i skrivande stund på ett hotellrum i Edinburgh. Därför kommer det att bli lite ont om inlägg här under veckan. Kommer säkert att komma nåt inlägg ändå, har ett förinställt inlägg som kommer upp inom kort... Men vill bara förvarna lite om att det kommer bli färre inlägg än vanligt, så att ni vet vad det beror på. Ni kan ju alltid följa mig på Instagram för att se mer av mina äventyr: nellon_xo

Dock kommer jag att försöka läsa massor ändå. Har med mig ett helt gäng böcker på resan och hoppas att jag ska få lite tid på kvällarna för läsning trots allt turistande. Just nu håller jag t.ex. på att läsa Dumplin' och gillar den jättemycket hittills.

Hoppas ni har det bra och att ni får mycket läst! Vi hörs lite mer när jag kommer tillbaka till Sverige igen.

2 kommentarer:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...