tisdag 12 juli 2016

Läs-a-lot Sommar. Dag 1.

Bild från Instagram.

Så här kommer nu Läs-a-lot:ens första uppdatering. Jag har fått en del läst idag i bilen ner till Småland. Började läsa i Saga som jag också läste ut. Sedan påbörjade jag även Aristotle and Dante discover the secrets of the universe, har inte kommit in i den riktigt än. Men den verkar lovande. Passade även på att köpa ett bröllopsmagasin att bläddra lite i på vägen, mest på skoj. Tyckte det kunde vara lite kul nu när sambon friade under semestern! :-)

Dagens siffror:
Antal lästa sidor under dag 1: 167
Totalt antal lästa sidor: 167
Totalt antal utlästa böcker: 1


Hur går det för er med läsningen?

9 kommentarer:

  1. Det går jättebra! Har läst 320 sidor ur The Kraken King.

    SvaraRadera
  2. Nä ca 90 sidor igår. Men idag ska jag läsa hela dagen.

    SvaraRadera
  3. Jag tycker att det går förvånansvärt bra med tanke på att jag jobbat så mycket :)

    SvaraRadera
  4. Igår var inte riktigt min läsdag, men nu har semestern börjat så ny tänker jag köra igång på allvar.

    SvaraRadera
  5. Det går riktigt bra. Jag läste 809 sidor igår, och två böcker avklarade. Stort grattis till förlovningen!! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var det mest crazy jag har hört. Hur kunde du läsa så mycket? Så bra gjort! Och TACK!

      Radera
    2. Oups. Hur lyckas man läsa så mycket???
      :-)

      Radera
    3. Haha, jag har semester, det är för varmt för att hundarna ska vilja vara ute, och jag läser i snitt cirka 100 sidor/timme. Så då hinner man mycket (men jag har iofs inte gjort mycket annat än att läsa eller). :)

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...