torsdag 14 juli 2016

Läs-a-lot sommar. Dag 2 & 3.



Lite siffror:
Antal lästa sidor under dag 2: 39
Antal lästa sidor under dag 3: 120

Totalt antal lästa sidor: 326

Totalt antal utlästa böcker: 1

Då var det redan dag 3 på Läs-a-loten. Jag missade ju dag 2 igår... läste knappt någonting heller, tyvärr. Vet inte vad det var med mig igår, kunde bara inte koppla av. Så det blev endast 39 sidor lästa, vilket ju är otroligt dåligt rent utsagt. Idag har det varit lite bättre, men har ju fyllt år så har ju varit upptagen av annat. Men jag fick en del läst nu på kvällen iaf. Läser en så otroligt bra bok... vill läsa hela tiden, men har bara inte hunnit så mycket som jag hade önskat.

4 kommentarer:

  1. Åh grattis på födelsedagen i efterskott!!!
    Kram Cissi

    SvaraRadera
  2. Älskade Aristotle och Dante.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Läste precis ut den och är bara helt knäckt! Så fin så jag dör.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...