måndag 11 juli 2016

Läs-a-lot TBR!

Wow, då var jag hemma i Sverige igen. Som ni säkert märkt så har det varit lite dött på bloggen under veckan precis som jag befarade, men om ni följt mig på Instagram så har ni nog sett att jag har haft ganska fullt upp. Dock har jag fått en hel del läst i alla fall, läste ut tre böcker under resan så det är jag ändå jättenöjd med. Men eftersom jag varit lite frånvarande så har jag ju inte hunnit med att lägga upp nån TBR för veckan. Så den kommer här!

Jag kommer dock inte att vara hemma under Läs-a-loten eftersom vi bara är hemma och mellanlandar här innan vi drar till Småland imorgon, vilket gör mitt beslut kring vilka böcker jag ska läsa lite svårare. Men här har ni en hel hög med böcker som jag kommer att välja ifrån. Så får vi se vilka jag läser! Någon av dessa som ni har läst och gillat?





Mina mål för veckan blir de här:

+ Läsa minst 100 sid varje dag
+ Läsa ut minst 3 böcker
+ HA KUL!!!!


Vid midnatt drar vi igång! Heja alla!!

10 kommentarer:

  1. Härlig hög det där!
    Är nyfiken på Throne of glass, The unexpected everything och The wrath & the dawn så hade vart kul om du läste nån av dem för att se vad du tycker.
    Har själv läst Since You´ve been gone och tyckte den var ok, men inte lika bra som Matsons första böcker. "Aristotle.." tyckte jag också var bra, men inte fantastisk som många andra verkar tycka. Och ja Dessens senaste har jag också läst och tyckte var bra.

    SvaraRadera
  2. Det var väl en fin bokhög du har att välja ur.

    SvaraRadera
  3. Fin hög där. Ska bli så kul med läsalot igen.

    SvaraRadera
  4. Har inte läst någon men tre av dem ligger här hemma och väntar. :) Börjar väl bli dags att läsa Throne of Glass och Aristotle and Dante ..., och The Wrath & the Dawn ska också bli spännande! Läser förresten Doon nu tack vare dig. :)

    SvaraRadera
  5. Jag älskade Aristotle and Dante, Throne of Glass & Saga! Since You´ve Been Gone var också riktigt bra. Jag ska nog läsa The Unexpected Everything.

    SvaraRadera
  6. Vet inte om jag har meddelat dig att jag är med på läs-a-lotten- här är mitt inlägg om min TBR

    http://mittbokintresse.blogspot.se/2016/07/las-lot-sommar-16.html

    SvaraRadera
  7. Var du på Ica maxi i Linköping nu i eftermiddags?? Tyckte jag såg dig på hälsa & skönhet-avdelningen vid deos/rakhyvlar när jag plockade upp varor :) ville inte gå fram och hälsa då jag jobbade plus att jag inte heller riktigt visste om du skulle ha en aning vem jag var haha.. Inte helt säker på om du följer min blogg eller instagram (heter bloggelina där), men du kommenterade på min gamla blogg (johanssonelinaa.blogg.se) innan jag bytte bloggadress iaf haha. Hur som helst så var det jättekul att se en av alla bokbloggar man följt länge :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hallå! Jo, men visst var jag in en snabbis där i eftermiddags. Känner igen ditt Instagram-namn. Visste inte att du bor i Linköping. Är ju inte så ofta där, men brukar ofta stanna till där och handla när jag åker neråt landet.

      Radera
  8. Här finns min TBR : http://www.cinnamonbooks.se/2016/07/12/las-a-lot-tbr/

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...