fredag 22 juli 2016

Vinnaren av Läs-a-lot Sommar 2016!

Har varit lite långsam med att kora vinnaren i Läs-a-lot:en, så tänkte att det väl är dags nu. Efter att ha kikat igenom era kommentarer kom jag fram till att vinnaren blir:

Petra med resultatet:

Sammanlagda böcker utlästa: 12 stycken
Antal sidor totalt: 4891 sidor



Ett helt galet resultat! What??? Tipsa mig gärna om hur du gjorde till nästa Läs-a-lot. Du måste vara en snabbläsare!

Skicka din adress till:

nfolkving@gmail.com så att jag kan skicka vinsten till dig!

 

Och tack till alla er andra som deltog.

1 kommentar:

  1. Åh, yes. Vad glad jag blir att jag vann, tack så mycket. :) Haha, ja. Jag läser ganska snabbt, och jag koncentrerade mig helt enkelt bara på att läsa hela veckan. Så är sjukt nöjd. Har mailat dig, och tack igen för ett superbt läs-a-lot. :)

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...