måndag 1 augusti 2016

Game of thrones-abstinens! Någon mer än jag?

Game of thrones har uppehåll igen och shit vad jag saknar den serien nu. Därför tänker jag att detta är ett ypperligt tillfälle att köpa hem böckerna äntligen och läsa dem medan jag väntar på säsong 7. Hittade även detta roliga klipp på Youtube. Snälla, posta era bästa Game of thrones-klipp här nedanför så jag kan stilla min abstinens.




Och, har ni läst böckerna? I så fall vilka omslag köpte ni och läste ni på engelska eller svenska?

5 kommentarer:

  1. Böckerna är superbra! Håller för närvarande på att läsa A dance with dragons vilket är den senaste utkomna boken :)

    SvaraRadera
  2. Har läst de fyra första böckerna på svenska. Jättebra!

    SvaraRadera
  3. Jag håller med!! Jag kommer nog att bli galen innan nästa säsong kommer! SPECIELLT eftersom den kanske kommer bli uppskjuten för att DET ÄR FÖR VARMT och de inte kan spela in nu eftersom "vintern har kommit" äntligen! :P *suck* Det här är dock en låt som jag tycker är ganska rolig :)
    https://www.youtube.com/watch?v=u6KLzjXAV3s

    SvaraRadera
  4. Jag har försökt läsa första boken tidigare men tröttnade direkt. Det tog ett tag innan jag fastnade för serien också men nu är jag väldigt inne i serien och tänkte därför ge första boken en chans igen. Har beställt första boken på svenska i storpocket.

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...