söndag 4 september 2016

#ReadThemAllThon Wrap Up.



Jag failade ganska mycket i detta Read-a-thon. Klarade bara tre utav utmaningarna och då fuskade jag med en, haha. Nä, men jag har verkligen haft en lässvacka under augusti. Jag har haft sjukt mycket att göra och jag har dessutom varit sjuk under den senaste veckan. Sedan var också en av böckerna jag valde att läsa över 800 sidor och det gjorde ju inte det hela bättre direkt.

Här är i alla fall utmaningarna jag klarade.

2.
Cerulean Gym: A Book That Might Make You Cry

Etthundra mil av Jojo Moyes. Jag vet inte om jag kommer att gråta när jag läser den här, men risken finns absolut. Älskar hennes böcker.

Kommentar: Här fuskade jag och läste Saga volume 6 istället.



3. Vermillion Gym: A Book With Thunderous Hype
Här väljer jag Harry Potter and the cursed child, då jag redan har börjat läsa lite smått i den och vill inkludera den i det här Read-a-thonet.

Kommentar: Härligt att äntligen få läsa den nya Harry Potter-boken. Det har jag velat göra länge!


 

5. Fuschia Gym: A Book With A Great Romance 
Väntar på att att tredje boken i After-serien ska komma hem till mig så till denna utmaning tänker jag att jag ska läsa den!

Kommentar: Här läste jag När vi föll av Anna Todd, men herregud vad tjock den var. Trodde aldrig den skulle ta slut och det var denna jag höll på att läsa typ två av de tre veckorna... hmmm...

Jag har ingen aning om hur det gick för min Pokémon, hur många cp jag kom upp i, men, men det har varit kul att vara med och delta i alla fall... men kändes som att 3 veckor var lite för lång tid. Jag kunde inte riktigt hålla fokus så länge i ett Read-a-thon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...