fredag 2 september 2016

Tv-serie tagg.

Hittade denna ganska roliga tagg hos I regnet. Läsningen har ju verkligen inte gått bra för mig under augusti, så jag tänkte att det kunde vara kul att slänga in en tagg om något annat för omväxlings skull. Denna tagg handlar nämligen om tv-serier! Och förlåt för att jag än en gång har struntat i att blogga i en hel vecka!

1. Tänk dig: Du kan endast se en tv-serie i resten av ditt liv. Vilken väljer du?

Jag tror att det skulle vara typ The O.C. Den kan jag se om hur många gånger som helst! Älskar den!


2. Om du kunde vara en karaktär ur en tvserie, vem skulle du då vara ?
Skulle absolut vara någon från någon tonårsserie... kanske Summer från The O.C eller nån från Dawson's Creek... jag vet inte. Men nej, jag väljer Summer för då hade jag fått vara ihop med Seth. Eller Veronica Mars!!! Det hade varit riktigt spännande och coolt! Argh, jag kan inte välja!


3. Största besvikelsen

Alltså sista avsnittet av Dexter!!! Vad fasen hände???? INTE OKEJ!


4. Min senaste upptäckt

Alltså jag hoppade ju aldrig på Gilmore Girls när det begav sig... så jag har hoppat på det tåget nu istället. Sedan har jag även fastnat för Orange is the new black.


5. Min största crush
 

SETH COHEN! Definitivt!! Eller Logan Echolls. Jag dööööör.... och Jon Snow så klart!!!


6. Den roligaste tv-serie jag sett

Alltså komediserier är inte min grej... föredrar mer drama och spänning eller bara charm.

7. Favorit genre
Älskar tonårsserier. Var länge sedan det kom någon riktigt bra sådan nu. Har ni några tips? Älskade ju Dawson's creek, The O.C, Felicity, Beverly Hills 90210.

8. I vilken omgivning skulle du vilja bo ?
Orange County absolut!

9. Mitt guilty pleasure
So you think you can dance
tyckte jag om förut!

10. Snabbaste binge watch
Dexter tror jag. Den kollade jag och sambon igenom typ på en sommar, alla säsonger... Game of thrones gick också ganska snabbt!

11. Favorite villian
Nej, det har jag ingen.


12. Andra bra serier som inte blivit nämnda:
Suits, Suits, Suits!!! En av mina absoluta favoriter just nu. Känns inte som att det är så många som tittar på den. Det är ett hett tips verkligen!

13. Serier jag skulle vilja se
Gilmore Girls
! Vill plöja alla säsonger så fort jag hinner.

Vet ni någon tv-serie jag borde se? Vilka serier är era favoriter? 

8 kommentarer:

  1. Så kul att du också gjorde taggen! Jag ser också på Gilmore Girls just nu och gillar det väldigt mycket :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det var en jättekul tagg att göra!

      Radera
  2. Lost och Once Upon a Time!!! Bästa serierna nånsin!!!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Oooh! Har inte sett nån av dem faktiskt.

      Radera
  3. "The 100" och "Orphan Black" rekommenderar jag varmt, båda finns på Netflix :)

    SvaraRadera
  4. Vill verkligen se the OC, minns themesången från när jag var mindre men har aldrig på allvar kollat på serien :)
    Blev riktigt sugen på att göra den här jag med nu också, älskar serier!

    SvaraRadera
  5. One Tree Hill måste du ju se!!! Min absoluta favoritserie! Sen nya serier jag gillar är Scream Queens, outlander, Arrow och Gotham!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...