torsdag 13 oktober 2016

Fall into fantasy TBR!



Här har ni min TBR för Fall into fantasy. Som jag skrev tidigare så kommer jag att ta det jättelugnt med läsningen. Jag kommer inte ha några som helst krav eller mål för min läsning och de två översta böckerna har jag redan påbörjat lite grann. Sedan har jag även plockat med två böcker som jag är väldigt sugen på just nu att läsa. Men vi får verkligen se om jag läser nåt i dem. Som sagt, inga krav... men jag ska verkligen försöka att läsa lite under den här perioden i alla fall.





2 kommentarer:

  1. Jag har också Throne of Glass på min TBR för Fall into fantasy :) Och En enda natt är lättläst och bra så är du i en svacka skulle jag rösta för att prova på den!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vilket bra tips. Jag visste inte att den var lättläst. Vad skoj. Då ska jag läsa den sen.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...