lördag 22 oktober 2016

Fall into fantasy Wrap Up.



Jaha, då var Fall into fantasy över för den här gången. Böckerna ni ser ovan är böckerna jag hann med under veckan. Läste massor förra helgen, men sedan tog det stopp när jag jobbade hela veckan. Men under sista dagen, igår tog jag mig i kragen och läste ut Norrsken äntligen! Gillade verkligen båda de här böckerna, recensioner kommer nog upp under nästa vecka. (hoppas jag)



Tack till I regnet som anordnade. Jag är på väg ur min lässvacka nu äntligen.


4 kommentarer:

  1. Vad kul att du gillade böckerna och att lässvackan släppt lite :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det känns roligt! Hatar lässvackor. Så himla tråkigt. Jag älskar när man bara plöjer bok efter bok.

      Radera
  2. Vad skönt att lässvackan har släppt! Jag har Norrsken hemma och kanske ska ta och läsa den snart :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den var faktiskt skitbra så det tycker jag du ska göra!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...