torsdag 20 oktober 2016

Jag lever...

Förlåt för usel uppdatering de senaste tre dagarna. Men jag har verkligen bara jobbat, jobbat och jobbat. Helt slut är jag. Har egentligen inget nytt att uppdatera med, utan ville bara kika in här och säga att jag lever. Läsningen i Fall into fantasy gick bra i helgen, men efter helgen har jag faktiskt bara läst ca 20 sidor på tre dagar så ja... ni hör ju. Tiden och koncentrationen räcker inte till just nu. Det är full rulle på jobbet, med mycket att göra och därför vill jag typ bara sova när jag väl kommer hem. Jag håller fortfarande på och läser i Norrsken. Den är dock ganska bra! Köpte faktiskt en bok till av samma författare nu i helgen + att jag även köpt hem lite andra jätteintressanta böcker den senaste tiden. Men mer om det i kommande Book Haul. Eftersom jag tycker att Norrsken är ganska bra så ska verkligen försöka läsa lite mer på vägen till och från jobbet idag. Vi får väl se hur DET går.

Hur går det för er andra och ni som jobbar mycket, orkar ni läsa nånting efter jobbet? Eller är alla lika trötta som jag? Känner fasen att jag skulle behöva semester nu!

2 kommentarer:

  1. Jag är också så jäkla trött efter jobbet, vill bara sova. Brukar käka middag direkt sen ta en tupplur på max en timmer och sen försöka läsa. Jag har även börjat gå från pendeln med ljudbok och det tar ca 35 min och då får jag lite ny energi:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, ljudböcker är bra ibland!

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...