fredag 14 oktober 2016

Lässtatus så här en fredagkväll.

Första dagen på Fall into fantasy idag och jag känner mig riktigt nöjd med min första dag. Slutade tidigt på jobbet och sedan drog jag och fästmannen ner till Småland för en skön weekend hos hans föräldrar. Har inte varit där sedan semestern så känns skönt att få ett litet miljöombyte. Eftersom resan dit tar ca 4-5 tim så passade jag på att läsa en hel del i bilen ner.

Jag fortsatte att läsa i Allt som finns kvar av Sandra Beijer som jag påbörjade lite i tisdags (ca 10 sidor, haha) men nu läste jag ut hela boken i en sittning. Riktigt bra var den, alltså hennes språk! Dog lite. Men mer om det i kommande recension. Härnäst så ska jag fortsätta att läsa i Norrsken som jag också påbörjade häromdagen. Har dock bara läst något kapitel.

Jag kommer inte att räkna några sidor eller så under detta Read-a-thon. Dock kommer jag att göra någon form av Wrap Up i slutet. Så att jag får någon slags överblick av vad jag har läst, då jag inte tror att jag kommer att göra några dagliga uppdateringar som jag ju brukar göra. Hoppas det är okej... men jag känner verkligen att detta Read-a-thon måste få vara  kravlöst ifall jag ska orka delta. Men det har ju börjat bra i alla fall med en bok utläst redan första dagen! Jippi!



Bild från mitt Instagram.

4 kommentarer:

  1. Jag tänker också att jag inte ska räkna sidor eller räkna så mycket alls. Jag vill inte att det ska bli ett krav med readathonet, utan något roligt. Särskilt med känslan att fler gör det med mig samtidigt! :)

    SvaraRadera
  2. Nej jag tänker inte heller räkna sidor, så det gör du rätt i, tycker det är skönt att vi bara försöker läsa lite extra och så :) Kul att du gillade boken!

    SvaraRadera
  3. Vad härligt!
    Ha en bra vecka!

    SvaraRadera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...