lördag 8 oktober 2016

TBR-tagg.

Hittade nyligen denna tagg här i bloggvärlden och tänkte att den kunde vara kul att göra trots att jag inte har blivit taggad. Eh, okej...


Frågor:

1. Vilken bok har du inte kunnat avsluta? 
Flera stycken så klart, men en jag kom att tänka på är Freddie Mercury - Den definitiva biografin. Den var inte alls som jag hade tänkt mig utan blev en stor besvikelse, så orkade faktiskt därför aldrig heller avsluta den. Men nu var det faktiskt ett tag sedan jag inte kunnat avsluta en bok.
 
 
2. Vilken bok har du inte läst än för att du inte har haft tid?
Fortsättningen på The Mortal Instruments, City of lost souls... prioriterar alltid bort den.
 
 
3. Vilken bok har du inte läst än, för att det är fortsättningen på  en serie? 
Mara Dyer... kom liksom av mig efter första boken.


4. Vilken bok har du inte läst än, eftersom den är helt ny?
Sandra Beijers nya, Allt som blir kvar.


Bild från Sandra Beijers blogg.

5. Vilken bok har du inte läst än eftersom du har läst en bok av samma författare och den tyckte du inte om?
Panic av Lauren Oliver. Alltså, jag kan verkligen inte med hennes sätt att skriva.

6. Vilken bok har du inte läst än, för att du inte riktigt känner för det?Oj, det är många det... kan nog inte säga någon speciell... tycker alltid det är svårt att hitta rätt bok för rätt tillfälle och humör. 
 

7. Vilken bok har du inte läst eftersom den är gigantisk?
Sista riket av Brian Sanderson. Hjälp vad tjock den är!
 

8. Vilken bok har du inte läst än, för att omslaget lockade och sedan visade det sig att den inte hade så bra recensioner?
Köper ALLTID böcker på grund av omslag så det där har hänt mig massor av gånger! Suck. Måste lära mig att läsa handlingen först innan jag bara klickar hem fina böcker.

9. Vilken bok avskräcker dig mest från din olästa hög? 
Svarar Sista riket av Brian Sanderson även på den här frågan... den är FÖR tjock!!! Vad ska jag göra?


10. Tagga någon! 
Alla som inte gjort den!

4 kommentarer:

  1. Det finns en lösning när böcker är för tjocka! E-böcker! ;)

    SvaraRadera
  2. Sista riket är såå bra, och jag tyckte att den ändå gick ganska fort att läsa ändå, jag hoppas du kommer att gilla den när du väl läser den iaf :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack. Jag hoppas det jag med.

      Radera

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...